loading...
چت روم صفر یک
امیر بازدید : 87 چهارشنبه 14 مرداد 1394 نظرات (0)
پوتين: سوريه را به «استالينگراد» اردوغان تبديل مي‌کنم

خلاصه اي از مطلب :

در شرايطي که ترکيه اين روزها با همراهي آمريکا، فاز جديدي از اقدامات خود در قبال سوريه را به بهانه مبارزه با داعش آغاز کرده، بسياري بر اين باورند که هدف نهايي از اين اقدامات، براندازي دولت اسد است. بر همين اساس، رئيس جمهور روسيه در تهديدي کم سابقه، به همتاي ترک خود هشدار داده که سوريه را برايش به «استالينگراد» تبديل خواهد کرد.


ادامه اين مطلب : پوتين: سوريه را به «استالينگراد» اردوغان تبديل مي‌کنم


136 results
  1. فرهيختگان - تهديد پوتين عليه اردوغان: سوريه را به ...

    fdn.ir/content/view/127241/42

    ... بگو وي مي تواند بهمراه تروريست هاي داعشي خود به جهنم برود من سوريه را به ... اردوغان و ...

  2. خبرگزاري آريا - پوتين: اردوغان با تروريست هاي داعشي به ...

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20150805173044391&svc=32

    ... کار مي کنم ... براي اردوغان تبديل ... من سوريه را به استالينگراد ...

  3. خبرگزاري صداوسيما | IRIB News

    www.iribnews.ir/NewsText.aspx?ID=634958

    هشدار شديداللحن پوتين به اردوغان : سوريه را به استالين گراد ترکيه تبديل ... را به استالين ...

  4. خبرگزاري آريا - داعش چگونه شکل گرفت؟

    www.aryanews.com/News.aspx?code=20140614174813565&svc=35

    ... منطقه12 را به نگين تهران تبديل ... جنگ در سوريه به اين ... اردوغان با پوتين ...

  5. من بهتر از اوباما آمريکا را اداره مي کنم ولي اجازه نامزد ...

    www.yjc.ir/fa/news/5223434/...

    پوتين به درخواست ... پيوستن به داعش در سوريه; ... صلاح‌الدين را تبريک گفت «اردوغان» به ...

  6. اوراسيا جايگزين امپرياليسم امريكاست نه بدل اروپا

    javanonline.ir/fa/news/466677/اوراسيا-جايگزين...

    ... قدرداني مي‌کنم. به عنوان سؤال ... که بايد آن را تبديل به واقعيت ... به ذهن پوتين برسد ...

  7. 3JOK.ir - اس ام اس , جوک , عکس طنز

    www.3jok.ir

    ... و من مشاهده مي‌کنم ... پوتين به من گفت ايران را ... منطقه به خاندان اهل بيت تبديل ...

  8. داعش رهبران کدام کشورهاي غربي را تهديد کرده است؟

    www.zamannews.ir/بخش-بين-الملل-42/11311-داعش...

    ... اولاند رئيس‌جمهور فرانسه را تهديد به عمليات بمب‌گذاري در کشورش کرده است و خطاب به او ...

  9. بشار اسد: سوريه دروازه ايران به جهان عرب است

    irdiplomacy.ir/fa/page/2739/بشار+اسد+سوريه+دروازه...

    * آقاى رئيس‌جمهورى از اين که لطف کرديد و اين فرصت را به ما ... در آغاز به شما در سوريه خوش ...

  10. اخبار ما

    akhbarma.ir/default.aspx?key=رفتار

    مستندات خود درباره پرونده بقايي و خروج پول از کشور را به ... به وين براي حضور ... پوتين و اردوغان.

  11. www.khorasannews.com

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?category=All

    ... و تعجيل در انتشار مطالب، يا نتايج ناشي از موارد مذكور را به عهده ... و به صورت ...

  12. اخبار ما

    akhbarma.ir/default.aspx?key=انرژي

    ترکيه برنامه‌اي براي اعزام نيروي زميني به سوريه ... عربستان را ... اردوغان با پوتين و ...

  13. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=24403

    ... راهکار سياسي کليد پايان تروريسم در سوريه ... را به بن بست ... ايران تبديل ...

  14. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/template1/Article.aspx?AID=33043

    ... داغ در ترکيه تبديل ... اردوغان به رياست ... مي‌کنم تا نقشه جهان را در ...

  15. پايگاه خبري تحليلي خبر مركزي

    www.khabaremarkazi.blogfa.com/9105.aspx?p=1

    ... بنده از جناب آقاي عسکراولادي تشکر مي کنم که اين مسائل را ... به سوريه را ... تبديل به ...

  16. اخبار تک خطي

    260.blogfa.com/91041.aspx?p=1

    ليگي كه فقط سرگرم مي‌كند; دلجويي از تيم متخلف به سبك فدراسيون فوتبال; معرفي رهبران بانفوذ ...

  17. آخرين خبرها از تجاوز به يمن/ فرود 2 هزار چترباز نظامي …

    www.khorasannews.com/OnlineNews.aspx?newsid=1471895

    10:06/ اعزام ? هزار تروريست از سوريه به ... شما را نصيحت مي کنم حمله را ... 21:07/ واکنش پوتين به ...

  18. سخنان بزرگان - خبر هاي روز

    marral.blogfa.com/tag/خبر-هاي-روز

    سخنان بزرگان ، سخنان حکيمانه ، سخنان زيبا ، سخنان ناب بزرگان. دوشنبه چهاردهم مرداد ????

  19. نامه ديپلمات ها به کنگره براي تصويب توافق …

    www.titreakhbar.com/view/31052392

    ... از ديپلماتهاي سابق آمريکا از کنگره خواستند موافقتنامه ايران را رد نکند. سياسي/ ...

  20. اخبار تک خطي

    260.blogfa.com/91033.aspx

    ... دوباره در ليگ برتر بازي مي کنم; ... اساسي جديد سوريه به نفع ... را به مرده سياسي تبديل ...

  21. افشاي ياران شيطان: تروريست هاي بنيادگرا،القاعده، …

    efshayaranshitan.blogspot.com/2015/02/blog-post_118.html

    2/19/2015 · زيرا مي‌خواهد تبديل به ... المللي را هم درک نميکند. پوتين به ... مي‌کنم که ...

  22. روزنامه مردم سالاري - سرفصل

    mardomsalari.com/Template1/Article.aspx?AID=25207

    جنگ علني حزب‌الله در سوريه ... که به موضوعي جنجالي تبديل شده ... هايش را به طور ...

  23. شمسه - صفحه 7243 از 7246 - …

    shamsehplus.ir/page/7243

    ... هاي اردوغان عليه سوريه ... افشا مي‌کنم ... منامه را به پادگان نظامي تبديل ...

  24. بهار ايران - بمناسبت سومين سالگرد بهار عرب

    iran-spring.com/fa/reports/41-reports/1058

    ... را به جمع بندي رويدادها و عواملي که درسه سال گذشته به تصوير کنوني در تونس، ليبي، مصر، يمن ...

  25. تروريست حقيقي

    realterrorist.blogfa.com/91043.aspx

    اگر فلسطينيان پيش تر زمين هاي خود را به ... فکر مي‌کنم که ... به درگيري‌هاي سوريه ...

  26. اخبار موضوع: - صفحه 3728 از 3731

    shamsehplus.ir/category/اخبار/page/3728

    ترکيه در حملات خود به سوريه منافع ايران را در نظر مي‌گيرد! ... واکنش ظريف به اظهارات ...

  27. روزنامه آفرينش - سرفصل

    afarineshdaily.ir/afarinesh/Article.aspx?AID=23013

    اردوغان: ... بر سر سوريه پابرجاست ... بيان اينکه بودجه 94 کمترين اتکا را به درآمدهاي ...

  28. سردبير

    www.sardabir.com/?p=28156

    ... در اولين روز کاري‌ام توافق هسته‌اي را لغو مي‌کنم ... تبديل به ... بهاردوغان ...

  29. آخرين خبرها از تجاوز به يمن/ بيانيه پاياني نشست …

    www.alvadossadegh.com/fa/news/newss/89812...

    10:06/ اعزام ? هزار تروريست از سوريه به ... شما را نصيحت مي کنم حمله را ... 21:07/ واکنش پوتين به ...

  30. ettelaat newspaper

    ettelaat.com/new/index.asp?dname=2015\07\07-04\0.htm&storytitle=...

    ... توانايي و قوت ذهني برخورداريم که مي توانيم با ظرفيت هاي از قوه به فعل درآمده و با حس و ...

  31. يادداشتهاي پراکنده

    www.shahbazi.org/blog/Archive/9213.htm

    ... اينجا نقل مي‌کنم. ... نظامي به سوريه، و رسوايي ... پوتين اليگارک‌ها را از سياست ...

  32. International Relations

    www.athary.blogfa.com/8607.aspx

    ... عراق بايد با سوريه به ... پوتين را نبايد با ... اينك تبديل به يك بانك شده است ...

  33. گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي امروز

    www.asriran.com/fa/news/221628/...

    روزنامه‌هاي صبح امرو زايران در سرمقاله‌هاي خود به مهمترين مسائل روز كشور و جهان پرداخته ...

  34. ISSUU - Digital edition sept 2014 by Pardis Monthly Magazine

    issuu.com/pardismag/docs/digital_edition_sept_2014

    Pardis Monthly Magazine. a year ago. Flag. Digital edition sept 2014. September 2014 Issue of Pardis

  35. ISSUU - Pardis Monthly _March 2014 by Pardis Monthly …

    issuu.com/pardismag/docs/pardis_march_2014_eedition

    Be the first to know about new publications. Follow publisher Pardis Monthly Magazine. Info; Share

  36. جهان

    old.etemadnewspaper.ir/Released/1390-12-24/196.htm

    ... پيروزي يک خط «آتش» از سوي گروه‌هاي مختلفي دنبال مي‌شود، وضعيت سوريه ... را به ‌دنبال ...

  37. تحليل ها و نوشته هاي مسعود شفيعي كيا - بيداري …

    mshk110.blogfa.com/category/6

    ... ، که دولت شرعى و دولت امام زمان- سلام اللَّه عليه- است، تشکر مى‏کنم ... در سوريه ... را به دست ...

  38. باز هم سلام + - وهابيت ارتجاع عرب نوکران امريکا

    bazhamsalam.blogfa.com/tag/وهابيت-ارتجاع-عرب...

    ... بود كه سبب شد اردوغان را به عنوان كسي كه ... مي‌کنم صهيونيست ... سوريه به اصلاحات ...

  39. آهنگ جديد | سايت دانلود

    newsfinder-r98.downloadweb.ir

    من پشت خط کسي نماندم و قطعا تمام تلاشم را مي‌کنم تا به تيم ... گيري من را به يقين تبديل ...

  40. بهترين ها - Page 6134 of 6145 - سلامت و پزشکي،هنر و …

    mededu13.ir/page/6134

    ... ?+?؛پوتين به ... شد؛خودکشي اردوغان در خاک سوريه ... کشور را به سهام عدالت تبديل و ...

  41. سوريه خط اول مقاومت [بايگاني] - جامعه مجازي رهپويان

    www.rahpouyan.ir/archive/index.php/t-989.html

    ... درگيري هاي سوريه را همانطور به تصوير ... اردوغان به ... که گفتگو مي*کنم به آن*ها مي ...

  42. http://www.delnegar.com/

    www.delnegar.com/site/rss

    من سفر مي ‌ کنم از ... ايران اسلامي تبديل به تهديد و ... سوريه را به کلي سامان داده ...

  43. پرشين - آرشيو 1394

    persiangmt.rozblog.com/archive/1394

    ... نگراني هواداران را درک مي‌کنم ... پوتين با برلوسکني به ... داعش به حسکه سوريه ...

  44. wamp.tavanir.org.ir

    wamp.tavanir.org.ir/getFile/?id=CBC56409A31B4DE94B6D617AFDAC0D0D

    ... گام جدي و بزرگ را در کشور براي تبديل پسماند به ... در کارخانه هاضم تبديل به برق ...

  45. دفترخانه 1260 تهران

    toodeli.blogfa.com/8608.aspx

    ... اعلام مي کنم اين ... مدرسه را ترک کرد و تبديل به ... که سفر پوتين به تهران ...

  46. تفريحي و خواندني|کلش آف کلنز - خريد جم | بلاگ دهي

    bootrssnew-rzb.sevenrang.ir

    ... ها در جنوب سوريه در ... تبديل شده است که به جنايتکاران ... عربستان سعودي را به ...

  47. پرشين بلاگ - دريچه اي رو به فردا

    bermuda59.persianblog.ir/tag/پرشين_بلاگ

    ... 598 كه بعدا تبديل به قطعنامه ... رنج را به گردن ... ايران و سوريه را پذيرفت و به ...

  48. جديد - جديدترين اخبار و مطالب روز نت

    akhbar90rzb.3film.ir

    را به صاحب رم ... پاي داعش به... دستور پوتين براي حمله ... فتنه شام "فتنه سوريه"به عراق کشيده شد; ...

  49. عناوين خبري روزنامه‌هاي صبح امروز

    forums.mihandownload.com/thread203093.html
    • Last updated: 12/31/2012 ·
    • 10 posts ·
    • First post: 11/27/2012

    هشدار علي لاريجاني به اردوغان ... منامه را به پادگان نظامي تبديل ... ها به سوريه ...

  50. ايرانيوم - سياسي و نظامي

    iraniom.blogfa.com/category/3?p=3

    ... مي‌رود تا تبديل به يكي از ... پوتين پيشتر بااشاره به وضعيت ... را به راه ...

  51. Some results have been removed
  52. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 469
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 50
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 186
  8. آی پی دیروز : 65
  9. بازدید امروز : 278
  10. باردید دیروز : 90
  11. گوگل امروز : 1
  12. گوگل دیروز : 1
  13. بازدید هفته : 934
  14. بازدید ماه : 934
  15. بازدید سال : 37,925
  16. بازدید کلی : 294,348